Fusionlandingpage.pl co to landing page? Przykłady

Landing page mówiąc inaczej to stron docelowa. Jeśli chcemy ująć to jeszcze prościej, to powiemy, że jest to właściwie skonstruowane miejsce, w które trafia osoba klikająca w nasz link lub baner reklamowy. Jako landing page może występować podstrona witryny, która już istnieje. Może to też być całkiem nowa strona, która została przygotowana specjalnie z myślą o danej akcji. Najważniejszym celem landing page jest konwersja. Terminem tym określa się wykonywanie przez osobę odwiedzającą naszą stronę konkretnej czynności, na której właścicielowi witryny zależy. Czynności te mogą być bardzo różne. Może to być na przykład zrobienie zakupów, zarejestrowanie się w serwisie, dokonanie wpisu czy pobranie zamieszczonych na stronie materiałów.
Osoba, która trafia na landing page musi się tu natychmiast odnaleźć. Strona musi być prosta, czytelna i naprawdę konkretna. Musi znajdować się na niej to, co wynikało z treści bądź to reklamy, bądź linku.
Do czego przeznaczona jest landing page?
Sprzedaż
Zadaniem reklamy jest w zdecydowanej większości przypadków nakłonienie odbiorcy do tego, aby zrobił zakupy. I na ogół to właśnie do tego przeznaczona jest landing page. Musi sprzedać i ma robić to w sposób jasny, czytelny i naprawdę prosty. Dlatego należy zamieszczać na niej tylko to, co jest naprawdę niezbędne:
-najważniejsze informacje dotyczące produktu;
-korzyści, które wynikną z jego zakupu;
-sposoby płatności;
-przycisk call to action – to on zapoczątkowuje proces zakupowy.
Rejestracja
Każdy sprzedawca doskonale zdaje sobie sprawę, że tak samo ważne, jak zdobycie klienta jest zdobycie klienta potencjalnego, czyli takiego, który może teraz zakupów nie zrobi, ale w przyszłości może się na nie zdecydować.
Konkursy
To równie ważny sposób wykorzystania landing page. Konkursy oraz akcje specjalne cieszą się wielką popularnością.

f