Profesjonalne sklepy internetowe dla firm - stronyireszta.pl

Popularność sklepów internetowych w Polsce cały czas rośnie. Polacy coraz chętniej kupują nie tylko produkty takie jak ubrania, czy książki. Rośnie również liczba osób, które chętnie kupują produkty cyfrowe: kursy, szkolenia, czy ebooki. Czy w takim razie, skoro ten model biznesowy staje się coraz chętniej wdrażany, to czy cena profesjonalnego sklepu internetowego jest w zasięgu wszystkich chętnych? Po wpisaniu w przeglądarkę internetową hasła „profesjonalny sklep internetowy cena” pojawi się przekrój agencji i freelancerów, którzy oferują sklepy na różnym poziomie cenowym. Zatem, kogo wybrać? Co składa się na cenę serwisu www z opcją sklepu?
Doświadczenie projektanta – to istotny element ceny. U początkujących projektantów sklepów www, ceny zazwyczaj są niższe. Potrzebują oni czasu, żeby stworzyć swoje procedury, dopracować swój warsztat, zgromadzić nie tylko techniczną wiedzę, ale i również tę z zakresu obsługi klienta, czy User Experience. Ich doświadczenie jest mniejsze, co nie zawsze musi przekładać się na jakość usług. Zawsze jednak przed podjęciem ostatecznej decyzji zapoznaj się z jego portfolio oraz z opiniami jego wcześniejszych klientów na temat jakości współpracy z tym człowiekiem.
Ilość funkcjonalności sklepu - element, który może zauważalnie podbić stawkę, nawet o kilka tysięcy. Im ich więcej i bardziej skomplikowane tym cena końcowa idzie w górę. Podstawowe funkcjonalności sklepu www, to np. filtrowanie produktów po kolorach, czy cenach. Taki sklep to koszt już od 1500 zł netto, natomiast dodatkowe funkcjonalności, np. takie jak newsletter, wyszukiwanie marek po ich lokalizacji itp. to koszt między 2500 zł/5000 zł do 10 000 zł i więcej.
Silnik, na którym zbudowany jest sklep – to, z jakiego technicznego rozwiązania skorzystamy, również jest istotną kwestią. Mamy do wyboru: coraz bardziej popularne rozwiązanie od WordPressa, czyli wtyczka Woocommerce, użycie platformy sklepowej SaaS.
Rozwiązania graficzne – masz kilka opcji do wyboru: wybrać motyw graficzny - bezpłatny lub płatny, zlecić zaprojektowanie sklepu od początku do końca uszytego i dopasowanego do Twoich potrzeb albo zbudowanie wyglądu na podstawie dowolny page builder. Które rozwiązanie będzie dla Ciebie? To kwestia bardzo indywidualna i najlepszym rozwiązaniem będzie doradztwo osoby, którą wybrałeś, aby stworzył Twój e-sklep.
Liczba produktów – każdy z nich trzeba dodać do sklepu, opisać, przygotować dla niego zdjęcia, przeprowadzić optymalizację, dodać pożądane ustawienia, a to trwa. Dobrym rozwiązaniem jest poprosić wykonawcę sklepu o wprowadzenie tylko kilku produktów na początek oraz instrukcję, jak należy to robić poprawnie. Dzięki temu możemy zaoszczędzić sporo pieniędzy.
Liczba wersji językowych – jeśli potrzebujesz wersji językowych, to każda z nich może Cię kosztować dodatkowo 50% ceny.

f