Silniki zaburtowe

W ostatnim półwieczu Honda Marine została pierwszoplanowym wytwórcą silników zaburtowych na Ziemi. Sprawdzone technologie skopiowaliśmy na wodę, a najdoskonalszym tego przypadkiem jest układ labilnych faz rozrządu V-TEC, a ponadto kolektory dolotowe o zmiennej długości. Wiedz, że takie same rozwiązania były jeszcze poprzednio testowane na trasach Formuły 1 przez szereg lat. Wszelkie silniki do łodzi firmy Honda dopełniają z antycypacją światowe normy minimalnego rozmiaru emisji spalin i hałasu EPA 2006, CARB 2008, a dodatkowo Dyrektywy UE. Z badań marketingowych wiadomo, że początkowo kontrahenci wybierali silniki zaburtowe Honda przede wszystkim zważywszy na niezawodność niskie wykorzystanie paliwa i nieskomplikowaną obsługę. Bardzo wysoka jakość i solidność, przyzwala zaoferować doskonałe, ekologiczne silniki objęte najdłuższą na rynku rękojmią. Niedawno wprowadzone, drakońskie regulacje prawne odnośnie emisji spalin i poziomu hałasu ustanowione w USA i Szwajcarii, wymusiły na wszelkich wytwórcach motorów dwusuwowych do motorówek uruchomienie konkurencji w zaadoptowaniu swoich konstrukcji do nowych założeń i szybkiego uruchomienia produkcji ekologicznych silników czterosuwowych.Silniki do łodzi Honda Marine (wszystkie typy) rozpoczynając od 2,3 do 225 KM tworzone są jedynie na terenie Japonii, co gwarantuje najwyższą poziom tych urządzeń. Od bardzo wielu lat czterosuwowe silniki zaburtowe Honda Marine słyną z najmniejszego poziomu uwalniania spalin. Praktycznie znamionuje je zaś niesamowicie produktywny cykl spalania, który przekłada się na najniższe spalanie paliwa oraz dobre osiągi jednostek napędowych. Najlepszym tego przykładem mogą być silniki do łodzi BF 225, BF 150, BF 90, BF 60, czy BF 50.

f