Gadżety reklamowe

Obecnie zapewne nie ma osoby, która nigdy nie słyszałaby o iPodzie, IPodzie, telefonie komórkowym, tablecie, netbooku, czy innych urządzeniach, na które decyduje się stale rosnąca liczba ludzi. Będąc w pierwszym z brzegu sklepie sprzedającym sprzęt RTV i patrząc na półki uginające się pod ogromem oferowanego towaru można zadać sobie półretoryczne pytanie: jak tu nie być gadżeciarzem? Odpowiedź jest prosta – teraz nie da się od tego uciec. Należy zdać sobie sprawę, że sprzęt, który jeszcze rok temu był technologicznym „cackiem”, obecnie jest już bardzo rozpowszechniony. Należy więc postawić sobie kolejne pytanie: dlaczego to kupujemy? Ludzie kupują wspomniane gadżety z różnorakich przyczyn, koniecznie musimy nadmienić, że tak naprawdę liczba osób, które faktycznie potrzebują tak drogiego sprzętu, jest bardzo mała. A mówimy tutaj o kwotach bardzo często rzędu kilkunastu tysięcy dolarów(!), więc jest nad czym myśleć . Swoje trzy grosze dokłada także panująca w danym czasie moda – choć może to wydawać się dla wielu dosyć dziwne, to ogromne koncerny RTV opierają się przede wszystkim na tym. Łatwo zauważymy to oglądając reklamy, w których świeżo wyprodukowane sprzęty reklamują bardzo znane osoby.

f